דרושים

משרה מספר 31: מנהל/ת פרויקט בית פלוס – שיפוץ חזיתות בתים
מטרת התפקיד:
- מנהל/ת פרויקט שיפוץ חזיתות בתים – סיוע בהתאגדות, הובלת התהליך, מתן מידע והוצאה לפועל של פרויקט שיפוץ חזיתות בתים בעיר תל אביב-יפו.
כפוף ל: מנהלת צוות מול מנהלת מחלקת בית פלוס.
מטלות לתהליכי עבודה עיקריים :
- ייזום וניהול פרויקט שיפוץ חזיתות תוך עדכון ותעוד המידע במערכות המחשוב השונות:
- גיוס ושכנוע נציגויות בתים ותושבים לבצע שיפוצי חזיתות בתים – מכירת הכדאיות שבביצוע התהליך עם עזרה ובצרון, מתן מידע טלפוני, תיאום מועד לאסיפת דיירים וכו'.
- פתיחת תיק מול נציגויות – הגעה לאסיפת דיירים, מתן מידע מלא, מינוי מפקח, גורם מקשר בין הנציגויות לאנשי המקצוע.
- ליווי אסיפות דיירים בשעות אחר הצהריים – בתיאום מראש ועצמאי של מנהלת הפרויקט
- ליווי במעמד החוזים – תיאום מועד לחתימת חוזה ההלוואה והשיפוץ, הסבר במעמד חתימת החוזה, החתמה על חוזה שיפוץ וההלוואה, ומתן הסבר לתושב על עיקרי החוזה.
- קשר שוטף עם הנציגות לצורך קידום של הפרויקט, ליווי המהנדס מבחינת ההתאמה של הבניין לפרויקט בהיבט הנדסי וחברתי.
- הוצאת היתר שיפוץ – תיק כחול. מעקב אחר מילוי היתר שיפוץ ע"י המפקח.
- כספים ותשלומים – ריכוז תהליך הגבייה ואיסוף הכספים מהדיירים – מתן הסבר לתושב על טופס הו"ק ושטר חוב, הסבר על תהליך האיסוף, במידת הצורך הגעה לאסיפת דיירים לצורך איסוף הכספים, הזנת הכספים במערכת והעברתם למחלקת כספים.
- אחריות לעבודה עם הספקים השונים במהלך השיפוץ – עבודה מול המפקחים וקבלנים, קבלת אומדנים, הכנת טבלאות השוואה, הובלה לחתימת חוזה, פתרון בעיות.
- מעקב אחר תוקף ביטוחים – וידוא שכל ביטוח בחוזה עבר אישור של יועץ ביטוח, טיפול בערבויות וביטוחים על פי ההסכם עם הספק, וידוא שהערבות מתאימה לחוזה מבחינת התאמה.
- מתן שירות על בסיס מדיניות השירות של החברה– זמינות מלאה לדיירים לאורך כל התהליך, מענה לפניות טלפוניות במהלך כל היום, סבלנות, שירותיות ואדיבות. יחסי אנוש ברמה גבוהה!
- צמיחה אישית- קריאת חומר מקצועי שמפרסמים הספקים, קריאת עדכונים בחוק, חקיקה בתהליך, פסקי דין. היוועצות פנימית ביחס לכל חוק, יציאה להשתלמויות מקצועיות מדי פעם לאורך השנה.
- השתתפות בפורומים פנים וחוץ ארגוניים שונים בכל הנושאים הקשורים לתחומי אחריותו, בתיאום עם הממונה.
- ביצוע תפקידים נוספים כפי שיוטלו עליו ע"י הממונה.
מקבלי שירות של נושא התפקיד:
לקוחות חוץ: נציגויות בתים, תושבי תל אביב-יפו.
לקוחות פנים: סמנכ"לית האגף, מנהלת המחלקה, רכזת כספים, מהנדס המחלקה.
המלצה על דרישות המשרה:
דרישות מקצועיות: השכלה אקדמאית – תואר ראשון חובה, יתרון לתואר במשפטים , ניסיון של שנה לפחות עם עבודה מול קהל ובשירות לקוחות.
יכולות ומיומנויות נדרשות: יחסי אנוש טובים ויכולות גישור, אסרטיביות תודעת שרות ורצון לעזור ;עבודה ע"ב נהלים והוראות; יכולת ארגון ותיאום; סדר, ארגון ושיטתיות. זמינות לעבודה בשעות הערב לפחות פעם בשבוע.
משרה מלאה המיועדת לנשים וגברים כאחד.
נא לצרף ממליצים.
למעוניינים, לחצו כאן