דרושים

תמיד נשמח לצרף אלינו אנשים
בעלי מוטיבציה גבוהה ושמחת חיים
  • טיפול בפניות הציבור של כלל החברה - עבודה על בסיס מדיניות קשרי לקוחות מוגדרת. תיעוד הפניות והמיילים לפי קטגוריה, גיבוש התגובה לתושב לאור הנתונים, תיעוד הטיפול בפניה במערכות ERP, תיעוד הפניה גם במערכת העירונית, הפקת דוח פניות ציבור חודשי למנכ"ל. קבלת החלטות על אופן הטיפול לאור המדיניות כדי לקדם את הטיפול. טיפול בתלונות על שירות, תיעוד של כל התכתובת לצורך מעקב וניתוח.
  • גבייה מלאה בגין פרויקט שיפוץ מסרבני תשלום - סיוע למנהלות תיקים שמטפלות באיסוף כספים בפרויקט של שיפוצי בתים משותפים. טיפול ופתרון בעיות בנושא גביית החוב תוך כדי הליך השיפוץ, ריכוז הפניות לקרן סרבנים, גיוס מימון ביניים עד סיום טיפול. הערכת היקף המימון הנדרש לאור היקף הפרויקט ומספר הסרבנים, מעקב אחר ביצוע ההעברה מקרן הסרבנים, דיווח למנהל הפרויקט, כשהבעיה מורכבת קבלת החלטה על העברה למשרד עו"ד חיצוני. ריכוז דיוני ועדת פשרות וועדת חריגים להתמודדות עם סרבנים עם קשיים כלכליים.
  • אחריות על החזרת ההלוואות בגין פרויקטי שיפוץ - טיפול בערבויות להלוואה מעל 80,000 ש"ח - נדרש ביצוע רישום אזהרה בטאבו. בסיום השיפוץ בדיקה האם הכסף שולם במלואו ואז סיוע בהסרת הערת אזהרה.
  • מתן שירות על בסיס מדיניות השירות של החברה -מענה לפניות טלפוניות במהלך כל היום.
  • כתיבת תוכנית עבודה ותקציב - סיוע בחישוב ובניית התקציב שיידרש לצורך מימוש התוכנית.
  • ריכוז הטיפול בתביעות נגד החברה –קבלת התביעה, ריכוז כל החומר והפנייה לעו"ד הרלוונטי לטיפול בתביעה. למשל: תביעות נזיקין. עבודה מתואמת עם משרד עו"ד חיצוני.
  • מתן ייעוץ משפטי פנימי - קבלת פניות מעובדים בחברה הזקוקים לייעוץ ו/או מסמך משפטי בתחומים מקצועיים.
  • צמיחה אישית - קריאת חומר מקצועי שמפרסמים הספקים, קריאת עדכונים בחוק, חקיקה בתהליך, פסקי דין. היוועצות פנימית ביחס לכל חוק, יציאה להשתלמויות מקצועיות מדי פעם לאורך השנה.
  • השתתפות בפורומים פנים וחוץ ארגוניים שונים בכל הנושאים הקשורים לתחומי אחריותו, בתיאום עם הממונה.
  • ממונה על יישום חוק חופש המידע בחברה – ריכוז החוק והפניות אודותיו.
  • ביצוע תפקידים נוספים כפי שיוטלו עליו ע"י הממונה.

מקבלי שירות של נושא התפקיד:
לקוחות חוץ:  נציגויות בתים, תושבי תל אביב, סרבנים.

דרישות מקצועיות:
השכלה אקדמאית - תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים:  משפטים- יתרון משמעותי , מדעי החברה, 3  שנות ניסיון בניהול קשרי לקוחות 

יכולות ומיומנויות נדרשות:
סדר, ארגון ושיטתיות;עבודה ע"ב נהלים והוראות;תודעת שרות ורצון לעזור;תובנה משפטית;יחסי אנוש; יכולת ארגון ותיאום;מיומנות בהצגת נושא;סקרנות ולמידה;יכולת אינטגרציה;בעל טקט ורגישות בינאישית;ידע בחומרה ותוכנה;

למשלוח קו"ח יש לכתוב בכותרת את המשרה ולשלוח למייל הבא -
reutb@e-b.co.il