דרושים

תמיד נשמח לצרף אלינו אנשים
בעלי מוטיבציה גבוהה ושמחת חיים
משרה מספר 51 נציג שירות דיור בר השגה
משרה מלאה וזמנית לתקופה של שלושה חודשים

כפיפות: מנהלת דיור בר השגה

מטלות לתהליכי עבודה עיקריים (לפי סדר עבודה):
  • מתן מידע בנוגע להגרלה – מענה טלפוני ופרונטלי. העברת מידע על הפרויקט, הקריטריונים והתהליך.
  • ריכוז הטיפול בנרשמים – מענה על שאלות בעל פה ובדוא"ל, סיוע בסריקת מסמכים והזנת הנתונים באתר ההרשמה, ככל שידרש.
  • סיוע בביצוע תהליך הגיוס וההרשמה – גיוס דיירים חדשים, טיפול בפונים למשרד לצורך רישום לתוכנית, הפצת החומר והדרישות למועמדים.

מקבלי שירות של נושא התפקיד:
לקוחות חוץ:  תושבי העיר.
לקוחות פנים: כל עובדי החברה, ספקים וטכנאים, יועצים וגורמי עירייה . 

דרישות תפקיד:
ערבית שפת אם ברמה גבוהה הן קריאה, כתיבה ודיבור – חובה
עברית ברמה גבוהה הן קריאה, כתיבה ודיבור - חובה
תודעת שירות גבוהה, סבלנות
סדר ואירגון הינו מרכיב עקרי וחשוב
עבודה ע"ב נהלים והוראות;יכולת ארגון ותיאום;סדר, ארגון ושיטתיות;תודעת שרות ורצון לעזור;מיומנות באסרטיביות;ניהול מידע וארכיב;ידע בתחום הרכש;כושר ותובנה טכנית;ידע באחזקה;מיומנות בתקשורת בינאישית;

דרישות מקצועיות:
השכלה על תיכונית / למודי תעודה
ניסיון בעבודות קודמות של נציגי שירות בתחומים שונים

למשלוח קו"ח יש לכתוב בכותרת את המשרה ולשלוח למייל הבא - reutb@e-b.co.il
מטרת התפקיד:
מיקסום לקוחות מנויים ומרוצים מהשירותים הניתנים במסגרת סל השירותים.

כפיף ל: מנהל סניף האגודה לתרבות הדיור
ממונה על: אין 

מטלות לתהליכי עבודה עיקריים:
  • טיפול בפניות הציבור – אחראית הטיפול בבעיות ברכוש המשותף, שימוש בלתי סביר ברכוש והסגות גבול. ליווי מלא בשליחת מכתבים, פגישות ומציאת פתרונות למפריעים לסדר התקין ולשכנות הטובה בבניין, ליווי במידת הצורך עד למפקחת למקרקעין.
  • גישור ומתן פתרונות סכסוכים לשכנות טובה -קבלת פנייה/הגעה של גורמים מסוכסכים, פתרון הסכסכוך בכלי גישור, במידה ונדרש גורם מקצועי להכרעה- פניה למחוז להתערבות.בחינת הסוגייה והחלטה באם נדרשתהתערבות מקצועית, הבנה ולימוד כלל הפרטים בטרם מועבר להתערבות המחוז, ביצוע הבדיקה של המחוז וקבלת דוח ממצאים מהבודק. במידה ויש הוכחה של הזנחה- דרישת תשלום מהמזניח. המשך ליווי הנציגות מול האגודה לאור דוח הממצאים.      
  • קליטת נציגות חדשה לאגודה למתן זכויות הסל - דרישה להצגת פרוטוקול כהוכחת שנבחרו כועד. פתיחת תיק חדש לנציגות, שליחה הפרוטוקול למחוז בצירוף אישור התשלום.     
  • מכירת שירותי סל האגודה - קבלת קהל לפי שעות הקבלה שנקבעו, ניסיון לשכנע את הלקוח לפעול בדרך המועדפת כדי להגיע לפיתרון היעיל, לאחר הבנת הנושא המדובר מתן מענה מקצועי, מתן הדרכהללקוח ביחס לדרכי פעולה לאור המידע. במידה והלקוח מבקש- העברת תגובת האגודה בכתב. ניסיון להמנע מהפנייה ליעוץ משפטי. לאור בקשת הלקוח הפנייה לקבלת ייעוץ משפטי, קביעת מועד לפגישה עם היועצת המשפטית (יום בשבוע כ-3 שעות).
  • מתן שירות אדיב ומקצועי -  קבלת פניות ציבור- מענה שוטף לטלפונים ותלונות הציבור. טיפול רגיש ומסור, העברת התלונה לגורם המטפל בהעתק לסמנכל הנדסה ו/או התחדשות עירונית. סגירת התלונה מול המתלונן לאחר סיום טיפול.
  • הכנות והשתתפות בפגישותיעוץ משפטי - קבלה ואיסוף הפניות ליעוץ משפטי, ברור סיבת הפניה הוערכת המידה שבה יש טעם ביעוץ משפטי, ניהול רשימת זמני פגישות לפי סדר דחיפות וחשיבות. כינוס הפגישה במשרד- השתתפות ותיעוד. כתיבת פרוטוקול במקרה הצורך ותיעוד הפגישה, תיעוד פעילות היועצת המשפטית מבחינת פגישות והחלטות.     
  • ניהול יומן למנהל הסניף ומתן שרותי משרד - סיוע למנהל האגודה לתרבות הדיור בהיבט המשרדי.
  • פיתוח עצמי - למידת הפתרונות ונושא הגישור בסיטואציות השונות תוך כדי העבודה.
  • השתתפות בפורומים פנים וחוץ ארגוניים שונים בכל הנושאים הקשורים לתחומי אחריותו, בתיאום עם  הממונה.
  • ביצוע תפקידים נוספים כפי שיוטלו עליו ע"י הממונה.

מקבלי שירות של נושא התפקיד:
לקוחות חוץ:  נציגויות בתים, תושב תל אביב
לקוחות פנים:

המלצה על דרישות המשרה:
דרישות מקצועיות:
יתרון ל  - השכלה אקדמאית - תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: מינהל עסקים, משפטים. 2 שנות ניסיון - ניסיון בתחום השירות יכולות ומיומנויות נדרשות: עבודה ע"ב נהלים והוראות;סדר,ארגון ושיטתיות בעבודה;תודעת שרות ורצון לעזור;ידע בחומרה ותוכנה;יכולת שיפוט וקבלת החלטות;אכפתיות;בעל טקט ורגישות בינאישית;יכולת אמפטית;מיומנות באסרטיביות;מיומנות ביחסי אנוש;

למשלוח קו"ח יש לכתוב בכותרת את המשרה ולשלוח למייל הבא - reutb@e-b.co.il